21 september 2010

Bloggtävling 1

Var med och tävla om en vacker Fjordhästalmanacka!!

Du gör på följande sätt:
*Kommentera det här inlägget.
*I kommentaren länkar du till din blogg där du lägger upp tävlingsbannern som finns här nedanför.
*För att vinna ska du dessutom svara på följande fråga:
Vad får dig att läsa min blogg?
Motivera även varför just du ska vinna. Du behöver inte vara en "fjordmänniska" för att delta :) Alla svar och motiveringar ska finnas i ditt blogginlägg om tävlingen.
*För större vinstchans följ bloggen med bloglovin

Tävlingen avslutas den 1/10 2010!



Andra plats i tävlingen vinner ett omnämnade i bloggen och möjligheten att gästblogga med ett hästrelaterat ämne.

5 kommentarer:

  1. Jag läser din blogg för att den inspirerar + att du skriver om saker som jag också ofta har åsikter kring. :O)
    Jag skulle gärna vilja vinna den för att den hade passat så himla bra i mitt kök + att mitt hjärta slår väldigt hårt för fjordhästen! ♥
    Jag har länkat på min bloggs framsida! :O)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag läser din blogg då den dels berättar intressant om en fjordhingsts vardag och dels tar upp angelägna ämnen som vi behöver diskutera oavsett hästinriktning. Att bloggen dessutom uppdateras ofta är ett stort plus!

    Jag vill vinna för att almanackan är så himla fin och den almanacka jag tänkt ha på jobbet blivit bortlovad till en nyfrälst fjordmänniska. Så jag måste köpa en ny i värsta fall. ;-)

    SvaraRadera
  3. Ah lite konkurrens, nu blir det inte lätt hörni!

    SvaraRadera
  4. Nä, jag tänkte att i värsta fall vinner jag ju en gästbloggning och det är också roligt. :-D

    SvaraRadera
  5. Haha du tänker så! :) Bra där!

    SvaraRadera