13 oktober 2010

Om man fick önska...

Oj vad mycket man vill! Just nu står mer tid på önskelistan, men jag hoppas att det blir av snart. På plats två står en till liten pålle, men den är ganska onödig just nu och får vänta ett bra tag till...

Första ska vi flytta till hus och det kommer att bli så skönt! Idag stressade jag bara till stallet för att fixa käk och vatten och titta till pållarna, som det så gärna blir. Imorgon lär jag dock ta ett pass med tömmarna igen, spännande att se hur det har utvecklat sig med cavaletti-bjudningen hos Agge-mannen.

1 kommentar:

  1. Om jag fick önska skulle jag ha obegränsat med pengar, så jag kunde jobba när jag ville och vara med hästarna när jag ville. Sedan skulle jag köpa en riktigt fin anläggning med allt som hör till (ridhus, preparerade ridvägar etc.). Sedan skulle jag köpa in hingstföl som fick gå på lösdrift och växa upp i flock. Målet skulle vara att visa alla i Vetlanda, sälja de hingstar som blev godkända, kastrera de andra och utbilda dem vidare i ridning innan de också såldes...

    Fast det är klart, då skulle jag bli tvungen att skiljas från en massa fina hästar. ;-)

    SvaraRadera