05 oktober 2010

Bloggtävling 2!


Vinn Neutrogenas nya Spot Stress Control, en daglig scrubcreme som motverkar oren hy.
"Den unika formeln innehåller Microclear teknologi som rengör hyn på djupet och motverkar finnar och andra orenheter, samt extrakt av grönt te och gurka som lugnar stressad hy."

Vi alla stressar mer eller mindre, framförallt när man försöker att hinna med jobb/ skola, familj och häste blir det gärna lite tajt med tiden. Hjälp din hy att återhämta sig från en stressig vardag, koppla av med en hemmaSPAkväll och skäm bort dig med en god kopp te och lugn och ro...

För att vinna gör du följande:
Kommentera detta inlägg med ditt bästa tipps för att koppla av! Det bästa tippset belönas med en 150 ml ansiktsscrub... Vill du skriva om det i din blogg, glöm inte att länka till tävlingen! Tävlingen pågår till den 15 oktober!

Jag har fått förmånen genom Buzzador att testa olika produkter och nu är det Neutrogenas tur. Det ska bli intressant att se hur stress control ansiktsscrubben fungerar och om den hjälper att återställa en stressad mammas hy!

5 kommentarer:

  1. Mitt bästa avslappningstips är en skritt tur på hästryggen, barbacka i höstljummet solsken bland höstgula löv. ♥ Livskvalité ♥

    SvaraRadera
  2. När jag ska slappna av som bäst lägger jag mig i badkaret med en mysig hästtidning, tända ljus och Nora Jones på Spotify och bara myser! Det laddar batterierna gott!

    SvaraRadera
  3. Att sitta på altanen med en kopp te, en bok och ett litet nytt föl som skuttar runt i hagen utanför (man glömmer att läsa) för man är så facinerad av det nya livet, lika härligt varje år./L-G

    SvaraRadera
  4. Fika i soskenet utanför stallväggen! Har man dessutom utsikt över en hage (gärna med föl i!) så är lyckan fullständig :-)

    SvaraRadera
  5. Jag sätter mig i rockarden och låter hästen bestämma rundan. Sen sitter man där med dålig hållning och filt runt benen och drömmer sig bort medans hästen glatt travar på längs en grusväg på landet. Det är najs!
    Hälsningar
    Anna Mattsson

    SvaraRadera